عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 24 دی 1392
بازدید : 2965
نویسنده : علی

دانلود Mobogenie 2.1.103 - نرم افزار مدیریت گوشی های اندروید

دانلود Mobogenie Mobogenie نرم افزار رایگان و قدرتمند در زمینه مدیریت گوشی های هوشمند آندروید میباشد. این نرم افزار به شما امکان بک آپ گیری و بازگردانی فایل از گوشی توسط رایانه شخصی فراهم می سازد. پس از اولین اتصال گوشی به نرم افزار App مربوط به Mobogenie بروی گوشی شما نصب شده و امکان مدیریت راحت تر و آسان بروی App ها ، مخاطبین ، پیامک ها ، قابلیت انتفال تصاویر ، ویدیو ، موزیک و حتی نصب بازی و App را برای شما به ارمغان می آورد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , Mobogenie 2 , 1 , 103 , - نرم افزار , مدیریت , گوشی , های , اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 24 دی 1392
بازدید : 1355
نویسنده : علی

دانلود DigiDNA DiskAid

نرم افزار DiskAid ابزاری برای تبادل اطلاعات از iPhone، iPad یا iPod Touch به کامپیوتر و مکینتاش است که توسط آن می توان از این دستگاه ها به عنوان حافظه خارجی استفاده نمود. این نرم افزار به شما امکان کپی فایل ها و پوشه ها را می دهد. شما با استفاده از DiskAid می توانید به فایل های سیستمی دستگاه خود دسترسی داشته باشید ، اس ام اس ها را به کامپیوتر منتقل کنید ، آنها را ویرایش ، کپی و یا نام فایل ها و پوشه های iPhone، iPad یا iPod Touch را به صورت مستقیم از روی دسکتاپ تغییر دهید. استفاده از اتصال USB راهی ایمن و موثر در دسترسی به فایل ها و پوشه های دستگاه های ذکر شده می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , DigiDNA , DiskAid , 6 , 5 , 3 - , نرم , افزار , انتقال , فایل , بین , آیفون ,
تاریخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392
بازدید : 1734
نویسنده : علی

 

 

بیشتر کاربران فارسی زبان معمولا به دنبال یک تقویم خورشیدی (هجری شمسی) برای موبایل خود هستند. با کمک تقویم موبایل میتوانید به کارهای خود نظم بیشتری بدهید و دیگر نیازی نیست که همیشه یک تقویم یا سررسید در کیف خود داشته باشید.

 

اگر موبایل اندرویدی دارید، نرم افزار تقویم شمسی Persian Calendar میتواند انتخاب مناسبی باشد. البته تقویم های شمسی دیگری هم برای سیستم عامل اندروید وجود دارد. اما این نرم افزار یکی از بهترین تقویم های شمسی برای موبایل است.


نرم افزار Persian Calendar امکان نمایش همزمان تاریخ شمسی، قمری، و میلادی را دارد. ضمن اینکه هر زمان وارد محیط آن شوید تاریخ روز جاری نمایش داده میشود. در این نرم افزار روزهای هفته نیز به خوبی مشخص است.

 

از سایر قابلیت های این تقویم شمسی میتوان به نمایش اوقات شرعی، تنظیم آلارم، نمایش مناسبت های تاریخی هر روز، یادداشت گذاری برای روزهای خاص (مثل تاریخ تولد یا سالگرد ازدواج)، و قالب های مختلف گرافیکی اشاره کرد.

 

این نرم افزار امکان نمایش تاریخ روز به صورت هجری شمسی بر روی صفحه Home را نیز دارد.

 

 دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار اندروید , ,
تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1392
بازدید : 1386
نویسنده : علی

 

دانلود plazza – پلازا

برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

 

plazza 1.9 برنامه مارکت ایرانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. در plazza تقریبا روزانه ۱۰ نرم افزار و بازی متنوع و زیبا قرار داده میشود. همچنین در این مارکت میتوانید نظرات کاربران را در مورد بازی یا نرم افزار ببینید و همچنین میتوانید امتیازات تعداد +۱ هایی که به برنامه مورد نظرتان داده شده است را ببینید.

برتری پلازا نسبت به بازار اندروید سرعت دانلود بالای ان می باشد. در کل شما می توانید با استفاده از پلازا،‌ لذت گردش در دنیای اندروید را تجربه نمایید.

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: مارکت , ایرانی , اندروید , پلازا ,
تاریخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392
بازدید : 1699
نویسنده : علی

 

دانلود Myket – مایکت

برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

 

Myket 3.0  برنامه مارکت ایرانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. تیم نرم افزاری مایکت، از حدود یک سال پیش فعالیت خود را شروع نموده است. هدف مایکت، ارائه مجموعه کاملی از برنامه و بازی های خارجی اندرویدی و هم چنین درگاه عرضه محصولات اندروید ایرانی است.

Myket در حال حاضر،‌ دارای بیش از ۲۵۰۰۰ نرم افزار و بازی است . شما می توانید با استفاده از مایکت،‌ لذت گردش در دنیای اندروید را تجربه نمایید.

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار اندروید , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392
بازدید : 1018
نویسنده : علی

 

دانلود Go Launcher EX برای اندروید

نرم افزار تغییر تم و ظاهر گوشی برای اندروید

 

Go Launcher EX 4.02 نرم افزار بسیار کاربردی تغییر تم و ظاهر گوشی را برای سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.اگر شما هم از ظاهر محیط گوشی خود خسته شده اید و دوست دارید آن را تغییر دهید برنامه Go Launcher EX  یک برنامه بسیار عالی برای شما است. نرم افزار Go Launcher EX ابزاری کارامد و ویژه برای گوشی های اندروید است که شما با استفاده از این برنامه میتوانید ظاهر پوسته و تم ویژه و منحصر به فرد خود را داشته باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار اندروید , ,
تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1392
بازدید : 1028
نویسنده : علی

 

 

Battery Booster ابزاری کامل برای تقویت باتری و مدیریت مصرف انرژی تلفن و تبلت های اندروید است. این نرم افزار دقیق ترین اطلاعات در مورد باتری و مصرف آنرا در اختیار می گذارد، پروسه ها یی را که مصرف باتری را بالا می برد نمایش می دهد و به شما کمک میکند تا به راحتی با فرآیندهای پرمصرف کنار بیایید.

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اندروید , کاهش مصرف باطری ,
تاریخ : یک شنبه 3 شهريور 1392
بازدید : 1185
نویسنده : علی

دانلود ماهنامه لبخند شهریور ۹۲ برای موبایل

 

 

ماهنامه لبخند امروز برای شما دوستان عزیز کتاب ماهنامه لبخند نسخه شهریور ۹۲ رو آماده دانلود کردیم. کتاب ماهنامه لبخند به صورت جاوا و آندروید و نسخه epub می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: موبایل , کتاب الکترونیک موبایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , کتاب الکترونیک موبایل ,
تاریخ : یک شنبه 3 شهريور 1392
بازدید : 1263
نویسنده : علی

دانلود نرم افزار شهروند الکترونیک شهرداری مشهد اندروید

 

 

شهروند الکترونیک مشهد به سفارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد برای استفاده شهروندان و زائرین محترم شهر مقدس مشهد تولید و طراحی شده است.  نرم افزار شهروند الکترونیک مشهد با استفاده از اینترنت GPRS و یا Wi-Fi قابلیت دریافت اطلاعات جدید سرویس های موجود، به منظور دسترسی کاربران به اطلاعات به روز را دارا می باشد.
همچنین کاربر می تواند علاوه بر بروز رسانی سرویس های موجود، سرویس‌های جدید را نیز با دسته بندی هایی متناسب با نوع کارکرد، همراه با راهنما دریافت نماید.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه اندروید ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

دالود برنامه اهنگ ویدیو و ...

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس a-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 92916
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com